מטפלת סיעודית 24 שעות

ישנו רגע בו מבינים כי הטיפול הסיעודי הדרוש ליקירינו הוא מעבר למס’ שעות ביום ואז עולה הצורך בטיפול 24/7. מהו אותו הרגע? מה אנו מזהים שממנו אנו מבינים כי יקירינו זקוקים לעזרה סביב השעון (24 שעות, שבעה ימים בשבוע)?

לעתים מדובר במקרים של התאוששות לאחר ניתוח ואז נדרש סיוע לפרק זמן קצר יחסית (החל ממס’ ימים ועד מס’ חודשים).

ולעתים העזרה הנדרשת היא ארוכת טווח, באופן קבוע מעתה והלאה. מתי זה קורה?

  • כשמזהים אצל יקירינו שהקושי לביצוע הפעולות היום-יומיות הולך וגדל.
  • כשמזהים שיקירינו כבר לא יכולים להישאר לבד, אפילו כי הם “רק” שוכחים לכבות את הגז באופן קבוע ועוד.
  • כשיש ירידה קוגניטיבית משמעותית ואז למשל הם לא זוכרים איך לחזור הביתה.
  • כשיש קושי פיזי לזוז, ללכת.

 קשישה בכיסא גלגלים עם עזרה של מטפל

גם במקרה של התאוששות מניתוח וגם במקרה של עזרה ארוכת טווח, אנו נחפש עבור יקירנו מטפלת סיעודית 24 שעות. מטפלת סיעודית שתהיה איתם בכל שעות היממה 24/7 ותסייע להם בביצוע הפעולות היומיומיות, תבשל עבורם, תנקה את הבית, תסייע להם במקלחות, בהתלבשות, תצא איתם לטייל ועוד.

כאשר מדובר על טיפול סיעודי 24/7 לרוב, המטפלת תהיה עובדת זרה אשר מגיעה לישראל באופן ייעודי לעבודה בטיפול סיעודי. במקרה של התאוששות מניתוח אפשר יהיה להביא מטפלת סיעודית זרה אשר נמצאת בדיוק בין מטופלים ועדיין יש לה אישור עבודה או לפחות אישור שהייה פה בארץ. לחילופין ניתן לבנות מערך משמרות של מטפלות ישראליות אשר יכסו את כל שעות היממה וכל כמה שעות יתחלפו ביניהן. בד”כ פתרון של מטפלת סיעודית ישראלית 24 שעות יהיה לתקופה של מס’ ימים בודדים בלבד.

אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו כאשר אתם מזהים שיקיריכם יזדקקו לעזרה סיעודית סביב השעון, בין אם לזמן קצר ובין אם באופן קבוע.

מוזמנים לפנות אלינו ל: siud@am-matan.co.il